Sastamalassa – tai oikeastaan Kiikassa ja Keikyässä jo vuodesta 1992 asti järjestetty kylätapahtuma sai vihdoin oman sivukonttorin Kämmäkästä – onhan Kämmäkkä ollut aikoinaan hyvinkin olennainen osa sekä Kiikkaa että Keikyää. Kylätalolla oli avoimet ovet: saliin oli tiensä löytänyt useita myyntipöytiä, ja näiden lisäksi oli myöskin kahvia tarjolla.





