Yllätysten yö! 14.11.2025

Sastamalassa – tai oikeastaan Kiikassa ja Keikyässä jo vuodesta 1992 asti järjestetty kylätapahtuma sai vihdoin oman sivukonttorin Kämmäkästä – onhan Kämmäkkä ollut aikoinaan hyvinkin olennainen osa sekä Kiikkaa että Keikyää. Kylätalolla oli avoimet ovet: saliin oli tiensä löytänyt useita myyntipöytiä, ja näiden lisäksi oli myöskin kahvia tarjolla.

Paikalla oli myynnissä erilaisia käsitöitä, kynttilänjalkoja ja tonttuja, sekä Impolan kasvitilan tuotteita.

Kylätalolla kävi mukavasti väkeä, ehkä kahvilla oli osuutta asiaan.

Seppo Rehakka esitteli mäkiautoilun saloja.