Sastamalan opiston kautta järjestyi Kämmäkään myös perinteistä kurssitoimintaa. Kämmäkän kylätalolla – joka on siis vanha koulu – oli puutyöluokka yläkerrassa aivan sopivasti tätä tarkoitusta varten. Seppo Rehakan johdolla kurssilaiset saivat rakentaa oman mäkiauton.




