Sastamalan opiston kautta Kämmäkän kylätalolla järjestetty mäkiautokurssi huipentui 11.2.2026 pidettyyn iltamäkeen samaisen kylätalon pihassa. 

Rata kulki kylätalon ovilta mutkan kautta alas kohti parkkipaikkaa. Kisaajia ja menopelejä riitti moneen lähtöön.

Väkeä oli niin sanotusti kuin pipoa – ei edes pirteä pakkassää eikä samaan aikaan pelattu MM-jääkiekko estänyt ihmisiä innostumasta mäkiautoilun hurmasta.


